maandag 25 maart 2013

Lieve verkoudheid...

Lieve verkoudheid,

We zijn alweer enkele dagen samen. Samen hebben we lief en leed gedeeld. Gedronken uit hetzelfde glas, gesnoten in dezelfde zakdoek, geleefd….


Toch ben ik bang dat we niet bij elkaar gaan passen. Het is vervelend, maar ik krijg vooral een kriebelig gevoel bij je. Tevens neem je me dingen af die me lief zijn. Geur, smaak. En als dat nog niet genoeg is plamuur je ook nog eens enkele luchtwegen dicht zonder dat met me te overleggen.



Ik wilde er eerst niets van zeggen, maar ik vind dat ik het moet doen. Dit kan zo niet langer. Daarbij zijn er zoveel anderen hier op de aardbol die vast veel gelukkiger met je zullen zijn dan dat ik dat ben. 


Heb ook wel in de gaten dat dit niet geheel een verrassing is. Merk al dat je aanwezigheid wat aan het afnemen is nu, dus ik hoop dat je me niks kwalijk neemt en verdwijnt in stilte.

Ik wens je al het beste in de wijde wereld lieve verkoudheid, maar zal blij zijn als ik morgen van je af ben ..
xx

(13-11-2012)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten