vrijdag 4 oktober 2013

Ik ben gevoel


Bagage
Tenminste, dat zeg je soms

Ook al verlicht ik
Ben ik vaak toch best zwaar

Ik schat in
Fout, zo nu en dan

Domme dingen
Geregeld

Mijn excuses
Ik ben niet perfect (verre van)

Zo nu en dan ook goed
Dan is het een voltreffer
(We high-fiven in onze gedachte)
(Zo zijn we dan ook wel weer…)

Ontslaan is lastig
Ik hoor bij je
Schrap dat dus maar

Mijn fouten vormen je
Mijn triomf voedt je

Uniek
Jammer
Gelukkig ook maar eigenlijk

In goede
En slechte tijden
Zal ik je bijstaan

Ik zal je nooit verraden
Verloochenen
Verlaten

Ik probeer je geen pijn te doen
Sterker nog
Als het zou voorkomen
BEN ik je pijn

Ik ben hetgeen
Waar je altijd van op aan kunt

Wat je ook doet
Hoe je ook leeft
Ik stippel je pad uit

Vol verrassingen
Vol geluk
Met ellende
(Dat hoort erbij)

Opslag bij succes wordt lastig
Het leven beleef je

Hoe dan ook
Of je het nu wilt of niet…

Ik ben het laatste wat je ziet
En ervaart

voor je sterft…

Voor mijn gevoel staat dit als een huis...

“Voltooid”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten