dinsdag 17 september 2013

Losse Flodders

Losse Flodders

Vrijdag de 13e

Voor mij dag van een begrafenis
De dag dat mijn verleden begraven werd
(een deel van…)

Het lijk terug in de kast werd gehangen
Of nee, wacht….

Geestelijk compleet dood werd vermoord
(doder dan dood, en dan doder, dat is pas echt dood….)

Een rouwkrans..
in mijn hoofd, overwinning.
Een mooie dag was het
Net op tijd binnen voor de bui
Croissantjes in huis…

Blij. Op de Churandy Martina manier…
(echt blij dus)

Gelukkig ben ik nog geen 67 (maatstaf anno 2013)
Ik blijf nadenken
Genoeg dingen om me aan te ergeren dus.
Mijn grijze massa houdt met scherp

Een kleine greep

Eerste wat me binnenvalt is het meisje (wicht) wat haar kleine schattige hondje vermoord omdat mevrouw geen aandacht krijgt van welk willekeurig lid van One Direction dan ook. Geloof me, ga niet googelen.. gewoon niet doen.

Verder ga ik hier niet op in, aangezien de kans dan weer aanwezig is dat op bepaalde passages zelfcensuur toegepast dient te worden (zou de 2e keer zijn). Mijn slettenmail (en dat klinkt ook weer fout, werd niet overal gewaardeerd… )
Ik hoop alleen wel (zou er dan toch een geloof zijn en daadwerkelijk bestaan) dat dit kind in de eeuwigheid der eeuwigheden mag branden in de hel .. (minimaal).. En dan niet op economische stand….

We kunnen het over voetbal gaan hebben. Mjah Feyenoord bakte er geen kont van. Ajax gaat ten onder morgen in Barcelona (nulletje of 3). Wel mooi te lezen dat kinderlijk gedrag wordt aangepakt
(“Nee we gaan geen filmpje maken voor op youtube terwijl we het veld op lopen”) . Inleveren die telefoons… Het meest geniet ik op dit moment nog van (totaalplaatje) Heerenveen. Van Basten, held, ik zag je scoren, naast mijn vader, 1988…

Prinsjesdag. Mjah…
Daar ga ik niet eens aan beginnen.
Dan type ik over een uur of anderhalf nog.
Laten we het overigens ook gezellig houden.
Het is waar.. In deze houd ik me in..
Ook prima. Niets aan doen verder.
niet het goede moment. Komt wel.
Luchtig vooralsnog allemaal
Losse flodders. Mjah dat klopt wel enigszins..

Toch een punt van gedachte

Los van hetgeen me afgelopen tijd dwars heeft gezeten
Waren zij er
Die me zo nu en dan vroegen hoe het er mee was (die achtbaan die omhoog gaat)
Dank. Jullie weten wie jullie zijn 

Ook waren zij er
En geloof me
Dat waren er veel meer
Die het geen drol kon schelen
Drukker bezig met werk
Drukker bezig met studie
Of andere leukigheden
Terwijl ik het.. uhm.

Wel echt, echt even nodig had
Echt. En geloof me.. Als ik echt zeg is het echt
Even voor de drama factor...
Echt!

Die arm
Die knuffel
Niet gekregen.
Gemiste kans…
Toen

Bedankt he!
*zwaai*
En alweer een glimlach….
Mede mogelijk gemaakt door Tarly 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten