maandag 9 september 2013

Interlude


Zo gaat dat
In je karretje
Rugzakje aan de kant
Of nee,
Mag ik die omhouden?

Up, up and away?
Roger Ramjet
Kent u dat nog
Van vroeger?
Of was dat toch Superted?

We gaan onderweg
We beginnen met up
Down komt straks wel ;)
*giggidy giggidy*
De spanning is aanwezig

Bijna op de top
Het lijkt titanic wel
Alles is goed
iedereen is blij
Mensen zwaaien
:D

Komen die puntjes weer
Oh boy

Here we go
Down
Mjah vergelijk je leven eens met een achtbaan
Nu…
100 kilometer omlaag
Contact zoekend met degenen die er toe doen

Callcenter!
“Hey hallo”
“ik zit in een achtbaan”
“En ik ga best een stuk omlaag”
“Is er iemand die daar verstand van heeft?”
“Dit is niet goed namelijk”
“Ik wil weer een stukkie up”
“ik herhaal, dit is NIET goed namelijk”

(Reactie)
“uhm, u zit in een achtbaan”
“het komt wel goed hoor”

(wederreactie)
“Beeldspraak fucker, kent  u dat?”
Best mooi
Ik heb een redding
Dat vind ik zelf
En dat is ook zo
Die redding is vooral.. uhm
“Hoofdletters”
IK

(even los van enkelen, truth be said)
De redding die voor mij door het vuur gaat
En ik voor hen
Niet te benoemen
Bekend

Truth (red: U weet wie u bent) (ik ga geen mensen taggen.. )
De redding houdt van me (grotendeels)
Zonder valse gedachten
Knuffelt me
Zonder dolk in de rug

Praat met me
Zonder dubbele agenda
Praat ook met me als het goed met me gaat
Praat ook met me als ze WEL werk hebben
Praat ook met me….omdat het boeit..

Het is makkelijk
Zeg het hem maar, die heeft toch verder geen leven..
… iedereen doet dat.
Doet het eens anders
.. En jij?

Hoe is het nu?

Bedankt he!
Te laat…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten