maandag 13 mei 2013

PUUR

Beste Kaylie Atkinson,


Wat fijn dat je mij een vriendschapverzoek stuurt via Facebook. We kennen mekaar niet , maar als het aan jou ligt gaat dat gauw veranderen. Je hebt leuke fotootjes van jezelf gepost zie ik. Een mooie manier om iemand te leren kennen. Belangrijke dingen bij zo’n eerste kennismaking Kaylie, je moet het niet lichtelijk opvatten. Op alle vragen die ik had zo gauw ik je naam zag krijg ik meteen antwoord. Prachtige rondingen, op elk front; je hebt ze er meteen opgezet Kaylie. Je bent een appetijtelijk stukje vlees Kaylie.. Maar dat is vast niet de insteek toch? Wel handig om te hebben… Ze staan erop hoor! Op het feestboek. Scheelt vragen stellen he? Jij doet niet moeilijk. En denkt mee..

 En nu vraag je mij of ik je toe wil voegen? Zodat we een “sexi time” (bewuste spelfout, letterlijke quote) kunnen hebben. Nou Kaylie. Sexi Time met jou.. wie wil dat niet hebben. Je ziet eruit als een wulpse jonge blonde.. dit is misschien niet strafbaar.. Zou ik die poging gaan wagen? Ik ben ook maar alleen.. Je komt als geroepen Kaylie…. Waarom het pad van der verleiding opwandelen. Waarom al die moeite beginnen. Verleiding, verliefdheid, genegenheid, geluk. Ik heb jou toch Kaylie? Ik zie je foto… Jij maakt me blij.. Ik wil alleen maar jou.. 

Misschien kunnen we samen praten, over zaken die er toe doen.. Nee Kaylie, het gaat niet over nagellak of tafelmanieren.  Mari van de Ven of mijn favoriete aflevering van Gooijse Vrouwen..
Graag wil ik je leren kennen. Ik wil weten waar je vader werkt, of je gelukkig was als kind en wat je favoriete kleur is. Verder wil ik je koesteren, Kaylie. Met niemand delen. Jij hebt mij uitgekozen toch? Alleen mij. Samen zullen we gelukkig zijn Kaylie.

En op dat moment dat je bedenkt.. Dat het niet is zoals het had moeten zijn ben je te laat. Had je dat maar eerder moeten beseffen. Het is een soort van ommekeer. Maar toch vind ik dat ik het moet doen. Jij bent toch degene die mij gekozen heeft als volgend “lid”. Jij wilde mij. Nu wil ik jou. Ik wil jou Kaylie. En als ik zeg dat ik je wil ga ik je krijgen……

Je momenten bij de kapper, de tandpasta bij het kruidvat, de blik in de spiegel bij de supermarkt, het voorzichtige kijken achterom, het fietsen naar je werk, dat feestje bij de buren, liggen op de bank met de luxaflex omlaag.

Jij weet waar ik ben. Ik laat je niet los. Jij wilde er voor mij zijn. Ik ben er voor jou. Want zo hoort het… Je hoeft je nergens meer zorgen om te maken. Ik ben je beschermengel. Kijk en ik ben er. Ik ben je god, Ik ben je held, Ik ben je alles… Omdat ik van je hou Kaylie. Jij was er voor mij. Ik ga er voor jou zijn. Voor altijd…. Altijd.. altijd…

Mijn Facebook vriendinnetje… Voor altijd
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten