vrijdag 31 mei 2013

Kamp

Kamp

Ik voel je. Je bent dichtbij
Dat moet wel. Dat hadden we afgesproken.
Wij, ons, geluk. We zouden altijd samen blijven. Genieten in elkanders geluk.
Mekaar aanvullen.

ik hou van jou, jij houdt van mij. 
Grijs. Ik veracht het.
Jij vindt het mooi.
Dus ik ook.
Daar strijden we niet eens over

Ik hou van je in je mooiste grijze jurk….
..altijd.
Grijs is wel de toekomst….
.. mensen kwamen…
Mensen tartten..

Ongeluk?

Waarom ongeluk?
Omdat het kan? 

Lees jij wel eens kranten?
Politieke onderdrukking
Jij ademt anders..
Jij doet je best de wereld te renoveren…
En daarvoor wordt je geprezen…

En opgesloten tussen de prikkeldraad..

Dat moment..
.. Ik zal je redden…

Komt ineens het moment dat teksten geschreven worden..
gebaseerd op situaties…

… gebaseerd op idealen….
“as lost I will get, I will find you..”
Je hoeft niet in een wereld te leven waar je twijfelt.
Je hoeft niet in een wereld te leven waar je bang bent..

Je bent vrij..

Check het nummer: 
Nine Inch Nails - We're In This Together
Alles klopt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten